god morgon :Pklockan e nu 06.29

Inne på min första kopp kaffe, varit ute me Cessi på morgon promenaden.. :) Himla slitsamt hahaha
Snart ska ja iväg till Coop och börja på.. jobbar till 12 idag efter det blir de banken och sen ut till viggen. Va aldrig där igår utan Linda ställde upp som en ängel så ja kunde få städa lite i oredan här hemma. Känns mycke bättre idag :D

Men idag kommer hovslagare Alex och ska sko om gubben nu, hoppas på att få ner honom så kort i tårna som möjligt, men inte säkert eftersom han e så pilformad i fötterna och riktigt trång bak i ballarna..

Ska se om jag ser någon skillnad hull mässigt idag också, och om pälsen har släppt bra, min lilla problem boll.
Men det är ju alltid lite roligt att ha något att jobba med. Tror att vi ska inviga halsförlängaren i veckan också men då blir det nog jag som går brevid eller tömkör faktiskt, så han slipper ha mig uppe på ryggen samtidigt.. =)

jaja kort o gott haha :D.. nu måste ja hinka kaffe sen sticker ja, hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0