en konstig saknad..

Inatt har ja drömt div knasiheter, som vanligt minns ja inte riktigt hur allt gick men de va nått däck med iaf, kanske pga att ja fick punka på mitt ena däck o kör me vinter däcket på.. börjar bli lite irriterad eftersom ja behöver få det nya så jag kan besiktiga bilen snart :/.. liite sent ute kanske.. nervigt

Men iaf ja satt o glodde runt lite förut, och hiitade bilder från när ja bott lite här o var och börja minnas tillbaka.. Fy fan vilket roligt liv ja levt fram tills nu.. helt sjukt skoj jag har gjort så himla mycke sjuka och roliga och knasiga saker haha :D.. Inte för att det är tråkigt nu men nu ghar man ju stadgat sig.

Minns kopparberg när jag jobba som travhäst tränare, örebro o satt i mammas butik, stockholm med kajsa och utbildade oss till blackjack croupier o dealers.. Oslo me janet, bodde i en garderob och festa jämt =) vandrarhemmet med Carro och kajsa och alla andra galningar..

Och så hemma i karlstad alla vilda äventyr och allt skojj man varit med om.. Det fick jag ett stygn längtan efter i hjärtat.. ja önskar ibland att man kunde gå tillbaka och bli helt crazy för en tid.. kan man de?


Nej det har jag inte tid med som det ser ut nu =).. Har vovven, katten och pållen som ska tas om hand om varje dag och så Peter =) Men ja kan ju iaf luta mig tillbaka och njuta av minnena..


Nu ska ja klä på mig lite kläder och vandra ut me Cessi och njuta av att ja är så jävla präktig och duktig på hela 24 år som inte dricker, inte festar, inte gör något utan sitter hemma i soffan på kvällen och lägger mig tidigt.. hahaha... snart så vaknar nog partydjuret i mig med igen ;) *längtar lite*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0