dessa förbannade Blingade pannbanden...

Det är totalt omöjligt att hitta ett fint svängt pannband utan massa bling bling på.. :(.. Jag vill ha ett fint pannband men utan glitter, jag tycker inte om rosa, och ja tycker inte om glitter!!..
Dessutom är han en travhäst, och vi lallar runt oss i skogen, vem ska vi blinga för??

Någn som kan hjälpa mig hitta ett vettigt pannband?

Blir galen, kollat igenom varenda sida me hästgrejer jag kan hitta men de finns liksom inget..urk!..

På fredag har min underbara sambo lovat mig lite shopping i karlstad ska svänga inom färjestad rid och trav och hööks.. hittar ja inget pannband någonstans beställer ja ett med hans namn istället.
På inköpslistan finns också lädergrimma och schabrak.. Får ett Eurostar om jag vill men ville kolla läget i butikerna först hih ;)..

Nee nu ska ja sova, jobb i morron bitti!.. Och på Torsdag ska ja RIIIIIIIIIDAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: fridan

hehe och jag som äääälskar de blingade ;)



sv: jag hoppas de ska gå bra iaf :D iiiih!

2011-05-25 @ 18:37:12
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0