Beslut nr.2

I slutet på denna månad blir de två långresor.

1. Ullared och inhandla div. saker

2. Helsinborg med Viggen och få honom genomgådd och behandlad.

Kom fram till det beslutet idag faktiskt, mejerikylen på Coop har jag att tacka haha!.. :D kyla gör väl kanske att hjärnan spinner på. Dessutom gick Peter med på det nu också. Så ska ringa och boka tid nästa vecka!..
Jag vill ha ordning på honom helt, och då är det värt det. Även om det kan bli lite dyrt så är de skit samma så länge han blir bra.

Vi har ju redan konstaterat att han inte är halt någonstans, så då är det här nästa steg. Hans högra baksteg är kortare än vänster och han är sne i höftbenen bakifrån när man kollar, och om jag och Linda ser det så är de ganska illa för ingen av oss har ju ett tränat öga för sånt här.

Så, så ser mina planer ut framöver.. och nu får han stå, avställd häst.. Ska väl försöka ta mig ut till helgen igen och jobba han lite i skritt osv, men det är ju igentligen ingen idé för så länge han ser ut så här i kroppen kommer varken hull eller muskler att sätta sig.

Men någon promenad här och där är iaf. inplanerad :P matte behöver kämpa sig iform, men idag står solen på schemat!!!... Ska krypa ner på en filt och bara njuta lite i bikini!..

Vi hörs sen ska försöka få lite bilder idag också :P känns så torrt utan dom!..

Krampå er och njut av vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0