Bajs också...

Nu får vi skjuta upp resan till hbg :( Fordons skatten dök upp idag på över 2000:- Roligt me volvo..
Så då får ja ringa hovslagar och få han skodd iaf så får vi åka i slutet på juni istället me viggen till kiropraktor..
UUUUUUHHHH va tråkigt...

surt ...

Jaja, jag fick iaf nya anställningsavtal idag också, dom är mycket nöjda med moi!.. :) Gött det.

Ska väl ta mig ut och gå en hurtig promenad me vovvsan sen ska ja försöka ta itu med mitt klädproblem.. och jag skämtar inte när jag säger att hela sovrummet är täckt i kläder.. ska ta kort sen så får ni se vilket i-lands problem jag har här hahaha..

menmen, promenad först, sen kläder, sen mat och en efterlängtat dressyr pass med viggen i eftermiddag!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0