Amen Livet är bara helt förjävla underbart va!!!

Jag är helt stum faktiskt.. det rullar liksom på helt och hållet!..

Jag är så sjukt glad och uppe bland molnen att jag inte vet vart jag ska sätta ner fötterna, vill verkligen inte trilla ner i backen och slå mig nu !!.. :D men livet är såpass att tar man bara chanserna så går det frammåt!

Jag sätter en fot framför den andra och vips så har jag kommit en låång bit på vägen!..

Tack alla ni underbara människor som jag snubblar över här och där, ni som sträcker ut en hand och plåstrar om såren. Ni som skänker styrka, mod och sinnesfrid. Ni som talar visdoms ord och erfaranheter. Ni som delar värme och sällskap. Ni är förjävla underbara och jag älskar er alla!..

Med risk för att låta som något phsyko haha!.. Men utan alla människor som hjälper en på vägen och självklart en själv som trampar vidare i regn och rusk, solsken och värme. Utan det så kommer man ju ingenstans.

Aldrig kommer jag lägga mig ner och ge upp, så mycke roligt det finns att göra.!

Jaa ni skulle bara veta hur upprymd och fylld av glädje jag är just nu :D..

Puss och kram på er som läser och kommenterar!.. Tack till er också som finns här trots att man bara skriver det som faller en in.  TAAACK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0