Woho.. lr?

min kära sambo köpte ett nytt pannband till Viggen idag, svart o tråkigt.. tydligen ska inte en kille ha bling bling i pannan på ridtur i skogen? :P ska ta bild på det senare o lägga upp.. Dessutom tänkte ja sälja min allround sadel en kingston 17" har ja för mig kan lägga upp bild på den me sen.. Vi va ute hos hästarna när ja sluta jobba.. Viggen e sån kelsjuk grisonge men söt e han..

Nästa vecka ska vi påbörja expedition bak klättring :D.. ska bli super roligt måste bara få ett bra kort på hur han ser ut nu så ja kan jämföra en gång i månaden och se om de sker något eller inte :D ska åka ut i kväll och gå igenom maten igen och se så att han får rätt mängd :)..

men nu ska ja sova lite.. ja faktiskt för ja e så himla trött o de är min tur att laga mat i kväll.. :P så ja ska skaffa mig lite krafter till de! :D

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0