träning.. komma i form !!


Peter ska hjälpa mig med sit ups och armhävningarna sen


kört ett pass idag!! snart ska ja dra igång pass nummero dos! :D gött att va igååång igen! de är jävligt hårt, ursäkte språket men det är det, jag har sinnesjuk träningsverk i hela kroppen men de behövs också! Då vet jag att jag gjort något vettigt åtminstone :) dessutom ska ja hitta formen igen snart, nu börjar de kännas hemskt drygt allting!.. 


sen finns det absolut ingenting bättre än efter träningen när man duschat glider runt i morgonrock och tofflor insmord i någon god lotion och bara får mysa runt!..!!! :D..




Så nu ska ja påbörja sista etappen idag :D.. Vi ses i morgon

Cha cha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0