Tålamod.....

Tydligen krävs det mängder utav sånt för att få ordning på div. grejer med koder osv.. Nu ser inte bloggen ut som den SKA göra men ja testa och försöker få ordning på vad som är vad.. haha!..

Bra jobbat alexandra..

Pappa och lillasyster var här idag, vi åkte ut och tittade till Viggen.. :) han e lika charmig som vanligt som tur är, pappa blev betagen av honom "den där kommer springa in pengar åt dig".. Inte illa för att ha blivit räddad i sista sekund ;).. knappast, men vi är åtminstone rätt för varann..

Ska bli lite spännande att komma igång på riktigt med träning osv, se vad han kan förvandlas till fina pojken.

Imorgon blir ja ensam :(

Jaa peter ska till karlstad med sin familj och fira lite födelsedags grejs osv.. och ja får inte följa med *buhu* ;) nej då jag ska laga mig nacho gratäng med creme fraishe med massa vitlök i och gotta mig framför tv.n.. Jannike fråga om ja skulle me ut i morgon "inte kan du sitta där hemma alldeles ensam".. mm Jo faktiskt, de e väldans skönt att bara vara :P lär va måttligt trött också runt kl 21.00 eftersom ja ska jobba 07.00- 10.00 =) bara 3 timmar sen har JAG heeeelg! *lovely*..

Men hur svårt ska det vara att hitta ett passande schabrak?

Jag måste ju vara världens mest kräsna känner jag just nu, men ja vill honom bara det bästa!..

jaja nej skit samma nu blire sängen, annars kommer ja va lika vilsen imorgon som jag var idag :P..

cha cha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0