käre gärd...


Viggen och jag på premiärturen för två veckor sen :)



i morgon är de sista dagen för den här veckan som ja städar coop..
Så på söndag ska ja sova hela dagen om jag vill!.. Lr iaf vakna när ja vaknar och stänga av alla alarm..

ja är så himla trött.. de är inte ens roligt, men ja slutar 11 idag och så kommer pappa och lillasyster på besök, dom ville träffa viggen lite :)

Pratade med en gamal barndoms kompis igår som har en islänning på sådär 18 år eller något, han e väldans söt då men väldans gammal... och efter vi pratat en stund så insåg jag vilket jobb ja har framför mig för att få ordning på viggen. Han har ju noll muskelatur eller hull... *jippie* Men med baby steg kommer han bli en fin och bra häst!..

jag vet inte men ja kan inte riktigt greppa tanken på att han är min :P de är lite svårt ibland ja menar drömmen har funnits där sen ja var 4 år om en egen pålle att gosa med, och nu står han där borta i blomskog och väntar på mig haha!.. Visst har ja haft hand om hästar men de har ju inte varit min... =)

jaja nej nu får ja faktiskt ta och göra mig iordning och dra och jobba lite, 4 timmar idag! 3 i morgon sen helg!
Yeeey..


Ha en fin förmiddag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0