Idag va det en mysig dag!

De blåste en massa ute, och han tigger godis.. mmh ja tror ja skämmer bort godingen ;)

jo ja ser en smula besvärad ut där :D men de är sånt som händer.. Nickolina va me ut igår när hovslagaren kom och fotade gullungen lite, och lyckades få med mig också haha..

nu sitter ja på jakt efter ett bra schabrak till min hoppsadel som ja rider i. Vill ha ett tjockt som dämpar lite också..
Men det är ju inte det lättaste :).. Peter köpte ju ett gulligt litet pannband till Viggen idag .. men det räcker liksom inte ;) utan nu ska ja få ridbyxor (mina faller i sönder) och schabrak :D..

Tror att det får bli ett marint, eftersom hans lindor e blå.. än så länge, kanske ska köpa ett grått iställe för de är ju snart färgen på allting ändå.

Såg också att det kommer vara en auktion i örebro om en vecka där dom ska ropa ut en massa hästprylar och div annat typ hemmabio system och shit.. ;) man kanske skulle passa på att dra dit och fynda lite .. :D

Längtar till lördag! Så himla mycke, ja vill ut och ridaa!..

Men han såg hel o fräsch ut i hagen idag.. :)..

Igår fick vi veta att Torped (min kusins dotters ena ponny travare) dött i hagen, antagligen halkat och brytit nacken, inte nog med det fick dom slakta en i fredags, och en grann ponny drog ut på vägen och blev ihjälkörd :(.. Fy fan! Att förlora ett djur är ju inge vidare, ännu värre med 3 stycken på loppet av 2 veckor :(..
Känner med er!

Nee om man skulle ta och slå till på ett pessoa schabrak, de är ju bubben som betalar ;)..
Här kommer iaf dom jag funderar på!..

Equiline octagon shock absorber 625:-


Pessoa 495:-

Lami Cell
Lami-Cell 399:-


Märke "?"  369:-

Mhh vill ha alla ju!


Ha de så gott hörs i morron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0