Skulle du...

Skulle du anta utmaningen om jag dog?

Jag utmanar dig att lära dig allt om hästar och fortsätta mitt arbete med viktor.

Skulle du göra det om det var det sista ja sa på min dödsbädd...?


Flummigt men ja, tankarna snurrar på ibland!..
Viktors väsen börjar visa sig, och det gör mig lycklig. Jag hoppas jag får följa honom genom livet på hans resa med mig. Men man vet aldrig vad som händer imorgon.
Frågade min sambo om han skulle anta utmaningen, men det är inte heller rätt. Om vi ska vara logiska, för om jag dör så vill jag att han ska gå vidare och släppa allting leva ett rikt och fullt liv. Men vad är då rätt?
Viktor som kommer från ett ställe där han inte blev rätt behandlad, ska ja utsätta honom för att hamna hos en idiot igen, en osäker gubbe som drar med sig hästen i fallet eller låta honom somna in?

Vad hade ni gjort?

Vad skulle du vilja när allt kommer till kritan, vad väljer du?

Allting med hästen, hunden och katten påminner om mig. Mina djur som jag brinner för och älskar. Tror det hade blivit tufft men han kanske skulle klara det.. Eller kanske är svagt av mig. JAG VET!! att han skulle klara det, men det skulle kosta för mycke utav honom för att ens tänka det.


Jaja tillbaka till vardagen, imorgon kommer herr. hovslagare :) En ny en dessutom som ska travsko Viggen :) härligt, ska bli skojj att få testa hnom efter de ;) Se vad det är för flygare ja hamnar på.. haha!..
Idag spraya jag pållen lila haha :D hans jack i höften fick ja stå och leka operation på igen, eftersom det kommit i massa spån och skit igen. Men lika sgla va han för de. Goa pållen..

Nu kan ja börja jogga och han joggar med mig, och när ja börjar gå igen bromsar han :D hur lycklig är inte ja då?
Peter va me ut och kollade lite idag, ja läääääääängtar tills vi sätter honom i vagn och ja får se va han går för hihihi!!!

Allt e så himla spännande!.. Fina hästen!..

Nej nu ska ja ta mig en ÖL! såhär när man e ledig i morgon och gosa lite me min fina pojkvän!.. :) Jag lever för att leva! ;)..


<3 dig!

Ha en toppen kväll allihopa! KRAAAAAAAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0