käre gärd...

tog med mig kameran igår men de verkligen pissa ute så ja ville inte ta och slänga upp den..
Dessutom gjorde vi bara iordning maten och slängde in dom över natten pga vädret. Inge roligt för dom att stå ute då..

Larossi va iof snustorr och hade lagt beslag på Viggens box haha. min stackars gosse stod iaf me huvudet under tak :P Roliga dom!..

Idag tänkte ja rida ett litet snabbjobb på egen hand, ska ha med mig spöt som motivation om han får för sig att han inte ska gå :P det händer ju då och då!..

Slängt på stegtyglarna nu också, eftersom mina tyg är så jävla obekväma om ja inte har handskar på mig.. :)

jaja hörs väl senare ikväll nu blire middag sen ska ja svida om och bege mig iväg!..

Tja tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0