igår va en helt sjukt skojj kväll :)

Jag och min bästa vän (säger man så Sandra?) Tog oss en tjyvkik på ett ställe och fann oss en guldgruva olala!! ;)..
Vi ska väl smyga oss dit igen inom snar framtid utan vovvsar osv och kika lite till...

ikväll ska ja iväg till banan och kolla på lindas provlopp med Larossi och Candy :) spännande!!..
Just nu är det väl inte så mycke action ute hos Viktor.. men de kommer mera snart!.. :)..
Misstänker dock att dom kommer få gå inne inatt för det är kolsvart bortöver, har ingen lust att ligga och oroa mig för pållarna om det blir piss väder, dessutom kommer ju Viggman inte in,  utan får stå me skallen utanför :P
HÖHÖ..

Nej nu ska ja laga mat och fixa allt så fort som bar4a JAG kan!.. :D

Tjo på er, uppdaterar mera senare me ev. lite pix osv!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0