Fantastiska häst!

Va ute och red ett par vändor i skogen med sällskap av linda och magnus, för att vara på den säkra sidan ville ja ha sällskap nu när han står mycke och kan va pigg. Gick UR BRA!! han är helt otrolig min fina!..
Lätta luftiga stooora steg tog han och låg bak i nacken på magnus och bara älskade att springa, märktes på hela hästen.
Han börjar bära sig bättre dessutom, han söker sig neråt lite mer och och lyssnar på mig.
Red med 3 vändor, tyckte att de räckte och började bromsa medans dom andra kuta vidare och han bröt av och så skritta vi hem. Fylldes av kärlek och lycka!! Du är så vacker min häst.

Duschade av dom efter också, tror viggen njöt av det inga direkta protester :D hihi! men de har ju varit sjukt jävla varmt idag också :D GÖTT sommaren är här.!

Imorgon ska peter va stall dräng och hundpassare :D ja åker till oslo och festar me tjejerna :D.. ska bli roligt, men nu vill ja mest bara ut i skogen och rida flera timmar i värmen och njuta!.. :D..

På söndag kväll och måndag ska ja ut igen!.. :)..


Oj ja jag har så mycke känslor i mig just nu haha får reda ut skallen så återkommer ja ;)..


Du är så himla älskad pållen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0