det mullrar i horisonten...

min kära linda har funnit på att Viggman ev. kan ha problem me tänderna, misstänkt det lite men har väl inte riktigt engagerat mig i just de problemet alls. Men nu är det alltså dags för tandläkaren och komma och kolla på hans mun, det är sjukt vad mycke åtgärder han kräver lille killen, men varenda sak gör att vi kommer ett steg närmre ett sunt och friskt liv :)..



Hoppas han finner sig i behandlingen :)..

Nu ska jag iväg och jobba igen, har redan varit på banken och städat.. tog det tidigare idag så ja skulle kunna gå en timme senare med Cesan, ifall jag blir sen tillbaka till årjäng.. :)

Nog tölat ha en toppen dag!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0