stackars min fina häst.



Som väntat blev det ingen ridning idag eftersom viktor ännu en gång fått lugnande :) stackarn.. och dessutom har jag nu fått svar på tandfrågorna. -Skarpbett och vågbett.. :/ stackars...

Dessutom passade jag på att fråga om foder osv osv och svampen i örona.. Så nu blir de ca 3-4 kilo havre dom dagar jag rider och svampen ska ja ge fan i för den växer om man pillar på den :) tur att ja inte brukar va där i och pilla då.

Imorgon blir de dock ridtur delux, se om vi kommer i sjön me dom :D..

ÅHH världens grej!.. Linda ska starta Candy på V75 i årjäng på lördag.. så himla härligt!!! Ska stå där och skrika mig hes när starten går!.. Och hon som va på väg att ge upp på pållarna nu när dom bara krånglat och hatt sig.

Grattis Gumman det är du så jäkla värd!...


Aa det var väl allt för idag? Viktor fick ny grimma, svart läder.. som kosta mig 95:- på travshoppen/färjestad :D..
Anledningen till att den va så himla billig var ju för att jag måste smörja den själv ;)..
Najjs deal!.. :D..

Nej nu ska ja äta och städa.. och längta till ridturen i morgon!..


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0