SOOOOL!!

gud så glad ja vart i morse när jag vaknade, solen sken in genom fönstret och ja liksom studsade mig själv upp ur sängen, klättrade i mjukisbrallor och en t-shirt sen gick ja ut me Cessi.. Men ACK va kallt det va höll ju på att avlida fick gå extra fort så att jag kunde hålla värmen uppe.

Men sen drog vi på flyttstäd, och jag och lotta åkte iväg och gjorde ordning en grusgång osv hos en tant, SLITSAMT!! och för lite vatten fick ja ju i mig också så det vart litte yrt när ja ställde mig upp.
Men de gick an, får be om ursäkt till dom 3 myrbona som ja städe rätt rejält när dom låg o sov stackarna.. fullt fräs och hus i helvete tog de iaf och överallt va dom små krypen.. :)..

Nu har jag gått me Cessi igen och sitter och begrundar på vad för slags spännande mat jag ska få för mig att göra idag... köttfärsås och spagetthi kanske? *suck*

Peter är och byter mitt bett till 13,5 eller 14,5 för dom två jag fick med hem igår var lite för trånga.. tror ja :/..
jag vet igentligen inte om de stämmer heller, för det är många hästar som går med för stora bett.. :/.. får helt enkelt mäta honom i mun när jag orkar.

Ska iväg och rida senare idag, nu är det på tok för varmt!.. ska pilla med mig den däringa kameran också kanske haha :D..


Hörs sen!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0