enligt vädret: REGN!!!

Kul start på semestern, en tappsko och regn :P men som tur ä fick jag tag i min hovslagare som swichade förbi och bankade på 4 nya ;) så nu kommer han kännas som en kuung igen!..

Note to self: 2:or runt om, Ta 3:or nästa gång!..

yada yada yada.. sitter och har Buffy the vampire slayer marathon ja, eftersom vädret inte tillåter sol bad och ligga på en strand med en god fruktdrink.. *suck*..

iallafall, här kommer några bilder från idag :D..



Peter fick leda Viktor från hagen :) han och Larossi kommer inte så värst bra överens ;).


Viktorn får nya skor :).. Täcket la ja på honom för att han skulle få va lite mer ifred från flugorna.. :)


Fina Chillen.. :).. Fortf. mager men inte lika illa nu som för en månad sen.. på G uppåt


TRIVSELFLÄCKAR!!!!!.. Jag höll på att smälla av när jag såg det :P haha.. Linda skratta lite gott åt mitt jippie utbrott.. ;)..


Viktorn och Laroskan.. :)


Bilden är ca2-3 veckor gamal.. som sagt, det går uppåt i hullet.. :)

Nu är jag ute och ger han mat i hagen två gånger om dagen, morgon och kväll.. :).. Han ska få en ärlig chans till att få upp fettet och samtidigt försöker jag träna skonsamt, så att han inte bränner för mycke.. :) men ett snabbjobb här och där spelar ingen roll.
Och om någon tycker att jag borde låta han gå i hagen och äta utan träning så kan jag informera redan nu att om ja ställer av honom helt tappar han ur igen.. han behöver hålla igång för att ha aptit.. :)..

Ha en toppen dag!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0