En hästlös dag..

Bestämmde oss för en tripp till karlstad istället.. va jätte gott!..
Åkte till bergvik och snubbla omkring och titta på diverse prylar sen käkade vi lite hamburgare ;).. Mums

Sen åkte vi in till stan och hämta upp lillasyster och drog hem till pappa på kaffe, för ja ville träffa pappsen lite =)
Sen åkte vi till ikea handlade div. prylar och sist handlade vi lite mat till lillasyster som ska vakta djuren medans vi är borta i 2½ dag!

Nu har vi kommit hem efter att ha varit ute och gett kraken mat :).. Han äter med glädje vilket gör mig så innerligt lycklig <3


Såhär såg det ut första gången jag red honom, och nu


såhär ser det ut nu.. :)..

Plus ett par kilon till, och mer ska på! Det enda som finns i mitt huvud är att han ska upp upp upp i vikt..
Men sen dag.1 har han varit en gentleman och kämpe! <3

Nu får han fortsätta semestern utan att bli riden några dagar till, men tror verkligen inte han lider.. Och dessutom gör det honom nog enbart gott att han får gotta i sig massa gräs och får sitt extra foder ..

När jag kommer hem igen ska jag försöka satsa mer på dressyr träningen, få honom mer uppmärksam på mig från ryggen och dra ner på tempot.. ;) Snabbjobben får vänta några veckor här ska de byggas och bulkas!..

Ha en fin vecka allihop, och btw datorn får följa med ändå :) dyker nog upp ett inlägg här och där med lite bilder från våran mini semester :D..


KRAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0