Det vackraste jag vet..

är att se dig!

Du fyller mig med lycka och ro!
När vi går brevid varann i totalt samförstånd så finns inget bättre!
Jag älskar och avgudar dig, du ger mig styrka och kraft.
Hos dig är jag föralltid trygg.
från din rygg får jag se mycke som ja aldrig skulle sett.
I dina ögon finns en själfrände
Du är min vackra springare..

Idga kom det förbi några små flickor när jag stod i stallet och pysslade om Viktor.
Dom ville mata honom med maskros blad.. jaja tänkte ja..
Så gick dom, sen kom dom igen..
Och gick IGEN..
Under tiden lyckades viktor jaga upp sig såpass att stretchingen gav ingen verkan.

Tog en promenad med honom och tränade på att halt när jag använde "prr" som halt ord.
Gick fint synd att man inte hade godis med.. :P men han va så himla fin..
Nu har han börjat komma ikapp viktmässigt riktigt fint.

Älskade häst om du ändå kunde tala om för mig vad som är fel.

Älskar dig högt!, ja går genom eld för dig pojken min!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0