Debut nr.2 Körning.

Idag tog jag mig över det sista hindret gällande Viktor!..

Jag körde honom :) Och det gick SUUUPER bra! älskade pålle du gör mig så himla glad!!!..


Stilig bajs bild från innan ridturen igår.. :) Nya hansbo schabraket!.. :)


Debuten i vagn med mig bakom.. :) (om vi bortser från när jag provkörde)


Försökte få med Linda och Candy :).. På väg tillbaka från turen.


Failbild!.. :P viktor har precis rullat, och larossi hakade på men missade när dom va på marken haha.. :)
Dom njuter i fulla drag i beteshagen med MASSA gräs att tugga på!..

Kram på er goingar!


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Härligt!:D

2011-07-06 @ 23:30:29
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/
Postat av: fridan

åh vad kul att det gick bra :D:D glad jag blir :)



sv: hihi de va en 5årig valack, men tyvärr var han lite liten :(

2011-07-07 @ 20:43:05
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0