Dags att göra sig iordning!

och sticka ner till travet :D hejja på Candy!!

Jag kommer va helt star struckt idag när så många fina hästar är med!.. :P
inte direkt förtjust i kändisar men när det kommer till hästar då jäklar!!.. ska bli så himla skojj..
Ev. ska ja möta upp sandran också :D

Fick dra av höger bak sko på Viktor idag, klantskallen har böjt skon och så har hov väggen gått sönder så den satt på snedden. Tack Magnus!.. :)

Så nu måste ja ha tag i skor så jag kan fortsätta träningen, men han får väl lov att vila helgen ut då :(.. TYPISKTT!!
Ev, longera eller tomköra kan jag ju göra på gräs.. det kanske jag borde satsa på imorgon eller ikväll :). Lite mark träning sitter väl aldrig fel.. plus att jag får lära känna honom ännu mer från marken, annars brukar jag bara ta promenader med honom,

jaja nej nu ska ja fixa håret och få på mig kläder och sen dra!

ha en fin dag folket :D.. Så ses vi senare eller i morgon

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Javisst, jag har conchos kvar i crystal/aquamarine :) Det är bara till att maila mig om du fortfarande är sugen :)

2011-07-16 @ 15:07:17
URL: http://kyro.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sv: Tack! :) Vad kul att du tycker så.. Ja, det har varit tomt ett bra tag, det känns fortfarande väldigt tomt utan Jippan :'( Men nu försöker jag hitta tillbaka till ridandet igen! :)

2011-07-16 @ 15:32:54
URL: http://nobleride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0