att ta tag i saker och ting...

kan ibland kanske inte bli som man vill,
man får något förhinder och så går det galet.

Som för mig, den veckan som varit skulle blivit min sätta igång viktor vecka, men bilen åkte till verkstan och Peters bil är ju så trasig så den vågade ja inte köra för mycke med, efter att peter kommit hem.

Sen var det Amerika brevet uppe i brevika, så nästa problem skulle vara att få ut snutt gubben ur hagen, så han fick sig en vecka till i stillhet... men imorron smäller det rejält då ska jag ut och rida ett par vändor som uppvärmning sen ska jag ge mig på dressyren i skritt och jogging. Se om han vill följa med mig neråt frammåt.

Ska dessutom ha med mig kameran, nu har han visseligen magrat lite igen :/.. BAJS så jag ska bulka på med foder åt honom, men tandproblemet kvarstår. Tror han kommer smälla upp i vikt när träningen kommer igång ordentligt och tänderna kollade och nya foder rutinerna iordning. Köpte dessutom foderjäst men de va ingen hitt... *suck*

Får väl köpa hem en dunk melass och blanda i vatten och hälla över.. haha..vad gör man inte för att trycka i sin häst så mycke mat som bara är möjligt?.. :)..

Har ni några tips, just nu äter han en jäkla massa Hippo Alfa groov och B-vitamin samt foderjäst.
Inge betfor som förslag tack för det fick han hos förra ägaren och det slog trovligtvis runt i skallen på honom eftersom enligt gubben va Viktor sönder nervig, och vi har inte märkt av detta ALLS.

Kanske ska blanda alfan med annat groov foder.. ? någon som har tips?
mussli?.... fri tillgång på Hö har han, plus grönbete... :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Majsan gav jag olja i maten,3 dl om dagen. :)

2011-07-03 @ 23:30:26
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0