ÅÅÅHHHHH!!!!!

Slå mig!... varit ute på världens mysigaste ridtur och glömde kameran!.. BAJS,  va ute i skogen och skritta och trava och mös ordentligt på långa tyglar. Sen drog vi ner till vattnet och kämpade i säkert 40 min för att försöka få ut kreaturen i vattnet... gick INTE!

Viktor fick ja i med alla 4 hovar men så nära stranden att han kan inte känt vattnet, Candy tvär stanna och vägra gå trots att linda hoppa av och drog och höll på!..

Tillslut började Viktor leka lite me vattnet me mulen och dutta på de ;).. godingen men då gav vi helt enkelt upp..
Gud va skönt det var med en Ridtur utan kraav! :D.. tror vi alla uppskattade den här stunden i skogen och stranden!.. :D

Det blir att göra om, och nästa gång ska kameran med, för nu slarvar ja alldeles för mycke.. :(..

Jaja vi hörs i morron ;) nu ska ja äta kvällsmat!
äLskar dig pållen min!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

sv: Gav vanlig rapsolja som jag blandade med lite blöt mat, delade upp det på olika mål så slank det ned. Alfan går ju att blöta upp så kanske det är lättare för honom med tänderna också tills de är fixade:)

Vad är det för problem med korset han har?Muskulärt eller skelett ralaterat?

2011-07-04 @ 22:08:11
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0