tjo flöjt!

Haft en massa med jobb och stall och hund senaste dagarna så luften har gått ur mig innan ja hunnit komma på något vettigt att skriva om.

För dagen så försöker ja komma ut och skritta fnatten i skogen eller på vägen en stund för att mjukgöra lite sen är det streching som gäller.. Så mycke mer än en sån uppdatering kan ja inte göra.

Snön har äntligen anlänt till årjäng, åh fy tusan vilken lycka nu kanske man ser lite mer äntligen!
Ska försöka mig ut idag om ja känner suget när ja står där i stallet eller om de blir platt fall och smussla sig hemmåt igen :P
Har slitit ont på jobbet men de är så i perioder.

ska jobba lääänge på fredag och får ledigt på måndag som belöning :D ni kan ju gissa om jag är helt uppe i varv över det!
En MÅNDAG ledig!? när hände det senast :D Woooooooh!
Ska ut och rida och städa hemma och tvätta massa saker och rota upp jullådan (ja den är fortf. kvar i källaren)
och fixa o dola :D.. ska försöka börja redan på söndagen men ja vi får se hur långt en hinner.

Neee nu ska ja knalla i mina långkalsonger rota fram sockor och sånt och bege mig iväg ut mot nya skogsäventyr :D

Kram

Kommentarer
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv:Jag har också köpt ett gäng begagnade sadlar som jag varit riktigt nöjd med =D Har även köpt täcken som varit i nyskick för en billig slant.Tycker det går att göra riktigt fina fynd om man lägger ner lite tid och letar lite .



Jag håller tummarna för att du får ordning på din fina häst .Medömkan känner jag igen.Det har jag upplevt under mina år med knas också.Och det är som du säger .Vi känner ju våra hästar på ett annat sätt en de runt om som står och ser på.Vilket gör att vi har ett annat förhållningsätt till hästen i fråga än de som inte är involverade så mycket.

mvh/Q



2011-12-07 @ 17:33:00
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv:Jag älskar att leta fynd haha.Jätte roligt ju ;-)

Och som sagt jag håller tummarna för dig och din häst .Alla förtjänar en andra chans tycker jag.



Tack för de fina orden om min blogg.Det värmer verkligen att få höra.=)

mvh/Q

2011-12-07 @ 23:55:13
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0