Peters tur att få rida lite igen :D samt Bildbomb

Idag var ja inge motiverad för att ge mig ut i skogen ensam så jag föreslog att min kära sambo skulle ta sig en tur med mig och det gjorde han :D
Han fick rida och jag gick brevid och höll i såklart, Peter har nu ridit 4 ggr i sitt liv ;)..

Han är nog lite av en naturbegåvning, trots rejält trötta ben efteråt! Han va helt skakis i benen när vio hade gått klart, så gott att få visa att det inte är som att baka en kaka när man rider utan man måste va med i hela kroppen.
Trots detta skötte jag om styringen och farten :) Men lika bra att passa ¨på och lära guttungen att rida när Viktor ska skrittas ;D Samtidigt kan ju en annan bättra på flåset lite!

Här ska ni få lite bilder dessutom från spektaklet i kjelltegen ;);).


Finaste fölungen hälsar på Pälsbollen Cessi :)


Här har vi cowboyen Peter iklädd arbetsbrallor och min hjälm som är aningens trång :D..


Vi kollar alla på något eget :P


stanna och Gossa lite så Peter hinner med att fota lite på oss också ;)..


Finaste Viktorn :D


Nu tycker ja han står finare med bakdelen :)


Han kan stå stilla i några minuter iaf :)..


Ska försöka få med mig kameran ut i morron på min lediga dag och hoppas på lite fint väder så jag kan ta lite bilder på han utan täcke :) Måste ha lite att jämföra med nu när det gått ett tag :)

Så förhoppningsvis hörs vi i morron! :D


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Syns ju att han har fått lite mage juh! Och vilken underbart söt fölis...

2011-12-11 @ 19:25:17
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv:Finns ju så mycket annat än trav som man kan hålla på med trots att man har travhäst.=)



Har börjat lägga upp lite bilder nu och det kommer nog mer under kvällen och i morgon ;-)

mvh/Q

2011-12-11 @ 21:28:47
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0