klär av oss steg för steg...

satt och ögga igenom gamla inlägg här för en stund sen och käre gärd vad lite prylar vi har nu från då :P
och då var det ingen brist i kunskap osv osv utan ja well fick riktlinjer att gå efter från förra hemmet.

tussar för att döva honom
tungband
lindor
stryk kappor
knä kappor
pessoa eller ev annat skarpt bett
ja herre helena vilket gissel

nu kör vi

tredelat travbett
lindor
ibland halsförlängare :P


ja vad ska man säga jag lär känna min totto mer o mer.

Det kommer bli spännande i framtiden när vi får tag i tränare och se va den föreslår..
Ev. ligger inte sadeln exemplariskt heller men jag vill inte peta in en massa paddar som gör den smalare över ryggen på honom, dessutom ömmar han ingenstans och har fria bogar :)

åh nej imorron ska ja nog få med mig kamran (lagom mycke tjat om den där förbaskade prylen nu va)
får ja en ny bättre kort tagar mojäng blir ja lycklig men för tillfället är jag utan dator (sitter på sambons)
Fått ta min gamla nokia som är typ den första med färg skärm så ni kan ju gissa ålder på den... samt en kass digital kamera *suck*

Men jag prioriterar kiropraktor, hovslagare och mat till hästen samt mat till hund o kisse innan vi går på dom materiella sakerna :)


Najt najt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0