Jag har en mental bild..

på hur viktor ska se ut i framtiden :)
Jag hoppas bara ja får ordning på allting så han blir så fin också.
Pga muskelfattighet i hela rumpan och ryggen grunner ja på att köpa en burk med anabola ;)..
Nej det är inte anabola men det finns ett preparat som Linda köpte till sin flying när vi va i helsingborg, jag funderar på om ja ska köpa det själv för att hjälpa viktorn att återställa sig i kroppen..
Nu vet jag att ett preparat inte är enda lösningen, men just för att ge han en svung nu i vinter samtidiogt som vi ska träna många timmar SKRITT.. (hoppas ja präntat in de ordentligt nu)
Strax ska ja bege mig mot stallet.. :D

JAG ÄR LEEEEEEDIG det är inte alltför ofta en måndag är fri *wiee*

ska försöka få lite nya bilder :).. Får inte glömma sadel och träns som hänger i köket efter gårdagens pyssel men smörjning Min sambo gav mig tillåtelse att ta med grejerna hem och pyssla med dom :D.. Snäll gubbe ja har!

återkommer senare ska försöka få ordning på en ny sån där överskrift tjosan också :P

Kram

ifrån i våras, Viktor och Larossi släppta i sommarhagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0