inte för att detta kommer att ske inom 2 år men..

ja funderar på vad för sorts häst ja ska ha som sällskap till viktor och på gården när den dagen kommer :)
Peter är sugen (ja hör ni nu vill han va med och bestämma) på en arbetshäst någon bred stor tungviktare i stallet, medans ja drömmer vidare om friser, arab, hackey och island :)..

Nu beror ju mitt val på hur det ser ut i framtiden med vart jag hamnar inom ridsporten :P

Dessutom beror allting på hur våran ekonomi osv osv ser ut när den dagen kommer och vi ska flytta :)
Jag vet inte om det blir nån mer travare efter viktor, fråga mig inte varför för ja älskar travhästar :) men dels kan de bero på vad mycke ja lägger ner på viktorns tillfriskande och dels för att jag vill inte snöa in på just en ras.

Nu skulle ja ju absolut lägga ner samma summor och tid på en friser om de krävdes och dessutom skulle ja nog ha kiropraktor ute på båda oavsett ridning in emellan just för att få veta lite om situationen i kroppen som inte ja kan göra något åt :)..

Jaa de blev inga bilder haha!.. Vädret va dö tråkigt och grått och jag fick ingen inspiration all av att va ute i stallet när det börja regna och ja drog mig på väg till dyngstan och ja det va en skit tråkig förmiddag.

Jag var så sjukt ridsuugen när ja åkte ut för att natta hela högen och flytta över fölungen till mor sin igen... men det är isgator överallt så jag avstod.. Löjligt igentligen men jag vill inte att vi åker kana åt något håll nu!

Jag hugger huvudet av mig om det händer något nu....

Men ja ska pröva nån dag att få med mig kamran iaf när ja plockar in på kvällen så ska ni få se min sura griniga skit totto när ja ska borsta han i boxen :P
PMS valack!!!
Han hötter mog mig konstant och tittar ja på han när han äter stryker han öronen bakåt :P
Han skulle aldrig få för sig att göra något, och ja tror att det här är en felande länk i vardagen hos viktor..
Han stod med en Hingst, hos en gubbe som var osäker på honom.. där tror iaf jag att box surheten kom in.
Men så länge han inte drar te mig så får han va hur grinig han vill på kvällen :P


Nu ska ja ta och pilla med något annat min lediga dag gick åt film, vila och en maskin tvätt :P hahahaha

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Tycker du ska ha en arab! Underbara hästar, mjuka och oftast väldigt arbetsvilliga:) Dessutom är de allra oftast lättfödda jämfört med travisarna...



2011-12-12 @ 21:58:07
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0