idag ska ja fasiken ut och rida..

Nu är isen borta *suck*
men nytt problem uppstår kort efter och ja måste säkerligen brodda om innan jag ger mig ut idag..
Blääääääää ja hatar sånt här väder nu vill ja ha snöö för allt jag orkar så vill jag ha snö..
men ja ska iaf ge mig ut, och ev... TADAA kanske trava lite lungt efter väg kanten :P

Ja måste känna igenom honom aningens och se om det blivit någon skillnad sen kiropraktor nr.2 gick igenom honom. Är lite skeptisk.... eftersom när vi va i helsingborg så rann det ut näsan och han fick en sån gnista i ögonen när vi gick runt i ridhuset och nu var han mest.. ja som han alltid är annars.. lite små lat och ville in och käka :/..

Men men någon nytta gjode det väl.. och mig pank i vanlig ordning det är fasiken tur att gubben min förser mig mig med lite extra kosing när det ekar på mitt konto :)


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Här flyter allt just nu...

Man kanske borde skaffa sig en sån där sambo, verkar bra att ha;)

2011-12-14 @ 18:11:25
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0