Dåligt väder konstant...

man kan bli less på mindre skit..

idag tog ja min tillflykt till gymmet faktiskt och brännde ut mig lite överskotts energi (huh?) Nej men jag måste göra något när det är natt svart och pannlampi har gått och dött..
ut och rida känns mindre spännande just för dagen.

Funderar på att prova och tömköra lite nån dag och på söndag ska vi ev rida lektion i "hagen".. 
 
Jag har lite svårt just för stunden att komma på hur vi ska börja träna, ja hade förväntat mig djur fluffig snö vid det här laget men det vill sig aldrig ordentligt :(

åh om man ändå unde för en instruktionsbok med hästen så hade det mesta flytit på ganska bra :/..
Jag har en liten sten i bröstet som rullar till ibland och skrämmer upp mig med tankar som "tänk om han aldrig blir helt bra" "men tänk om han blivit så slutkörd i sitt förra hem att det inte finns något ja kan göra"..
Visseligen vet jag ju själv vad han har förändrats kroppsmässigt och phsykiskt sen han kom till mig.

Men det finns alltid spår kvar från förr.

Skit samma jag ger inte upp ja har en svacka bara i hästsvängen det blir bättre om nån dag lr så, har ju jobbat halvt ihjäl mig också och ska börja tidigare i morron.. TIDIGARE ÄN 7 omg..
sen ska ja jobba 11.30-16.00 på lördag *suck*
och hinna julstäda, baka julgodis, rida, ta hand om hund och handla julklappar.. skjut mig någon!!!!



Finnaste chillen i sommarpäls och lite lik en arab :)..
Nej nu ska ja duscha sen slänga mig i soffan och läsa tiiidddning :D peter köpte två häst tidningar till mig *nöööjdast*

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0