Till dig som är anonym!

hej. Nu får du absolut inte ta det här på fel sätt, för jag menar absolut inget illa med det, men när man läser texten i din header utan att ha läst din blogg så låter det lite som om livet med en travhäst innebär att skador kommer att komma. Alltså hur du formulerat meningen låter lite fel, om du förstår hur jag tänker?
Hoppas du inte tar illa vid dig, du verkar ha en jättefin häst! :D

Svar: För det första förstår ja verkligen inte varför du är anonym, för det andra jo ja vet det och har tänkt på det div. gånger men har inte orkat ändra för det är ett sånt jäkla pillepill.. så jag kommer ändra texten där när jag byter sån där bild. =) ingen skada skedd.. och jag ser det vaaarje dag haha, men har man för bråttom så går det som det går ;)..


Kommentarer
Postat av: fridan

hahah, jag har inte ens reagerat på det. men nu tänkte jag på det när jag läste :)



sv: hehe. jag körde pass i skogen ibland då jag stod i lätt sits HELA rundorna ;) det sög i benen sen...

2011-08-10 @ 21:11:29
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0