Roligt värre måste ja å lov att säga!

Vad tror ni jag fick göra idag då? JO rycka vänster framsko.. jippi!
Så nu måste ja köpa skor IGEN och få på en sko fy fan för lera!

Men här kommer ett par nya bilder på Viktor iaf så får vi se om ni ser någon skillnad i hullet =)


Trassliga tankar och oro skapade av den här underbara individen.


Jag vet ärligt inte längre om det går frammåt eller bakåt, jag ser honom
varje dag så men kanske lite rundare.
Kan inte tänka mig hur jag kommer reagera när man inte ser revbenen längre.



På den här bilden ser man skon som sitter löst.. *suck*




Försöker få honom att stå :P inte världens lättaste

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Lille smalisen, provat att ge honom olja och något rejält proteinfoder typ krafft muskel eller soja?



Han står lite som majsan när hon kom till mig, under sig med bakbenen och spänd i bakdelen. Hon var också extremt smal(hämtade ju henne ute i fjärdhundra där hon varít i ett par månader). Hade ute min equine touchare som släppte loss henne i kroppen och sen kom hullet tillbaka(tills hingthormonerna kom...). Bara en fundering,har ju suttit i samma sits.



Söt är han ju lille killen!

2011-08-30 @ 23:05:10
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0