Regn, åska och stall..

Fixade lite käk, och sen drog ja iväg.. tror ni jag red något?

ikke!.. När jag kom dit så åskade det som bara den och det hade regnat såpass att Stallet som Candy står i hade svämmat över, så jag tog tag i en skottkärra och en grep och börja slänga ut skiten..
Sen när ja fått bort allt vatten och blöt spån fyllde ja på nytt och plockade in flying och Candy åt Linda. :)
Dagens karma boost ;).. Nej då det är alltid roligt att kunna hjälpa till.
Men dessvärre blåste ju lusten och orken att rida ut genom ena armen på tröjan.. SÅåå ja åkte upp till Viktor och larossi, tjaffsa lite me Laroskan som envisas med att va en riktigt argbigga! och spärra av in till boxen och börja mocka och slängde iordning Viktors mat till frukost..

Sen åkte ja faktiskt hem igen så här sitter ja.. halv död.

Men imorgon ska ja ev. köra flying, eller sitta barnvakt ;) Vi får se vad som händer...
Om ja får tummen ur ska ja faktiskt ta mig ut med mitt charmtroll........... varför blir man som en åsna när hästen ska ta de lugnare.. jag tappar liksom lite glöden ;)..

Den är nog tillbaka snart ialafall

nu ska ja äta choklad och dricka en tre flaskor vatten innan sängen kallar på mig :D


De regnar inte allt mycke...himlen bara öppna sig totalt.

Natti

Kommentarer
Postat av: fridan

oj!!! SÅ mkt regn så de svämmade över? galet :o



sv: imorgon imorgon, bara inte idag ;)

2011-08-12 @ 13:41:51
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0