Morgondagen!

Imorgon kommer Lasse och skor =)
Äntligen fick ja te´t.. hehe :) ska bli gott, ska nog slänga mig ut på en ridtur direkt tror jag!
och tro de eller ej men jag minns! 3.or runt om ska ja ha med denna gången.
Har 3.or i framskor liggandes här hemma, ska svänga förbi shoppen imorgon och hämta ut bak.
Ska ha med 2.or också ifall att =)..

Får vi se om skillnaden slår till och han slutar ta såna älg kliv ;).. Han håller verkligen takten me fötterna för man hör metallen slå ihop :P.. Åhh nej va har inga bekymmer i världen!.. Listan kan göras lång på de här halvåret.

Först blev han sparkad och sydd.
Sen var de hovslagare
hovslagare hovlsagare.. dessa hovslagare för att få ordning på fötterna hans.
Sen öka i vikt.
Sen va de raspning av tänder
öka mer i vikt.. öka öka öka öka i VIIIKT.. :P
nu blir de snart rasp igen och vaccination osv osv.. jippie!

och ev en tur till skåne/helsingborg snart så jag får han rättlagd i kroppen..
Men jag vågar fasiken inte öka mer på maten :P för så griig som han e nu är ju inte kloooookt haha..
men han e söt när han surar i två sek för att sen va nyfiken för att sura igen ;)
Tokiga totto!

Neee någon dammsugning vart det u inte heller haha.. fastna här istället.. UNDERLIGT??
kollade runt på div prylar. Sen så diskade jag ju faktiskt, men mest för att det va kvar sen igår och jag ville inte diska det som skulle bli idag + från igår haha!!.. :)

Men nu ska ja vila lite.. och ja just de kameran e borta.. :( snyft hittar den ingenstans.. men den måtte ju bara komma fram förr lr senare!..

Sov så sött alla goa smurfar där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0