Kräftkalas och kudden!

Igår styrde vi våran kos till Sunne trakterna och kusin vitamin på kräft kalas.. :)
Det var riktigt mysigt och trevligt, man träffat alltid många intressanta människor där :)
Drack lite vin och åt en jäkla massa kräftor hih :D
Sen vid 11 åkte vi hemmåt, va hemma 20 över ett haha det är en bit att snurra runt alltså.
Somnade rätt snabbt på min goa mysiga kudde när ja la huvudet på den.

Saknar min kusin! :) det är så sällan vi hinner träffas och prata för hon är ute på äventyr stup i kvarten, hämtar hem, nya hästar och lämnar några gamla och iväg för betäckningar och tävlingar osv osv listan kan göras lång =)

Meeen nu längtar ja ut till totto lite granna och fixa me honom, borta och mysa ev. ta en liten promenad i skogen =)
får ja på en sko fram så ska ja nog ut och rida och jogga lite i skogen me han så han kan göra av med lite energi :P
Det behövs!..

Men lyckan är att inse att ens totto går upp i vikt, sakta men säkert.. det är aldrig roligt när dom tunnar ur så mycke :(

Men vi är på G frammåt!


Kommentarer
Postat av: Elin

SV: okej, han är ju inte min, har han bara på foder för att dom sen ka kunna sälja han, när han är i kondition och vältränad.

Och den medryttaren jag kommer ha på han kommer mest rida motions pass i skogen och framöver börja starta upp han i hoppning. (jag hoppar inte) så då var det perfekt att hon kunde ta det. Annars hade jag blivit tvungen att göra det..

2011-08-21 @ 14:53:29
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: hmm.. varför är det underligt att jag vill ha en medryttare?

Du har ju en som hjälper dig?

det är väl precis samma sak med mig? :o

Du har en som ska tävla din häst åt dig.

Jag har en för att jag ska kunna träna och tävala MER. en medryttare som vill ta mer skoggspass.



Så varför är det underligt? :o

2011-08-22 @ 20:58:46
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0