Kameran?

Någon som saknar nya bilder? :P
Jag har helt glömt av att jag faktiskt äger en sån dära nymodighet men de gör jag!
Men snart fyller ja år, hoppas då på en systemkamera men de kan ja troligtvis se mig om efter tyvärr..
Hade ja haft mitt gamla jobb kvar hade ja stuckit och köpt en.. men nee! nu får en faktiskt slita för kronorna!

Men men tog mig faktiskt en skritt tur i regnet idag.. roligt nog har pucko totto trampat av sig en skooo!!
Det kan aldrig få va en lugn stund!

Han liksom vibbrerade när ja sadlade såg hur musklerna pulserade under skinnet :P
Och allt var farligt idag!.. ALLT! haha söt han e
Skulle de varit med en annan totto så hade han inte höjt ögonbrynet åt en enda pryl men de är skönt att kunna ta sig ut, men nåååde mig om jag glömmer motivationen (läs spö)..

Ni förstår min totto har en härlig tendens till att växa fast i marken :P Eller bara tvärnita för ingenting så jag behöver ha med mig spöt för att lägga på baken så han går frammåt för det är bara trams allting!

men nu får vi lära känna varann på tu man hand! :) och han står stilla vid uppsittning!

Vad ska ja göra åt problemet med en rätt havrestinn totto? Joo förstår ni, när herr. hovis har varit där och slagit på nya dojjor ska ja ge mig ut och jogga en jäkla bit i skogen sen skritta på alla jobbiga ställen som finns på lång tygel så han får tänka en massa och slita ut sig lite!.. Men några hastigheter blir de inte!

Nu ska ja gå och ta en cigg.. (nej än har ja inte slutat) och sen ska ja mysa ner med datorn i sängen och kolla på billiga antika saker på nätet ;)..

KRamis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0