idag ja då kom jag mig ut!

På en ridtur! Blev en liten kortis, Viktor hostade två- tre gånger :/  ajjabajja det får va nog me otur nu faktiskt.
Men tror mest på att han blivit lite kall, eller så fick han damm i halsen.. ska försöka tempa honom några dagar och se vad tempen ligger på.

trava lite och skritta lite. Linda och Flying hängde på :) lr ja jag hängde på dom haha!!
Så himla skönt o bara få komma ut!..
Trots att han äter 2 mått havre och två sport så va det inget nervöst över de här haha! Så himla fin är han!..

Och vet ni vad!!!.. När jag spände sadelgjorden fick jag släppa ett hål på andra sidan!.. Han har alltså tagit sig riktigt fint!.. UNDERBART!!!
Vi har liksom hyschat lite om det där med vikten nu i slutet.
Linda har tyckt att han blivit rundare och jag med men ingen av oss har sagt något, för de är himla dumt att ta ut en massa i onödan.

Men beviset är solklart.. får man spänna ut sadelgjorden så har det ju tydligen hänt lite smått ;)..
En bit faller iaf på plats.. Nee nu ska ja dunka lite musik och dricka en öl plus ta en cigg på balkongen och bara mysa lite!

Ska ev. ut och spåra med Cessi imorgon, sen ska ja ut till Viktor och efter det blir det karlstad en sväng och fika med farsgubben.. Hoppas på att hinna slänga in en fika med Carolina också!..


:D ha en toppen kväll i det fina vädret!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0