ehh.... :P

Jag är så himla optimistisk ibland!.. hahaha
Men ja tog mig ut på en lite längre promenad me Cessi i morse i raskare takt än den vanliga sengången..
Fick i mig två koppar kaffe innan jag slängde mig på cykeln till banken.
Sen cykla jag till lokalen och drack ännu en kopp kaffe och sen drog jag upp till elmek och satte igång moppningen!
Det tar aldrig sluuut man går och går och går och går.. men de finns hela tiden nya ytor som ska moppas.. FÖR HAND! haha :P

Ska leta upp Mp3 spelaren sen och försöka få med mig den så jag får lite hjärngympa under tiden..
Men ja måste säga att det är länge sen jag var så tillfreds med mitt jobb som jag är nu! *lycka*

jaja nu ska ja in vänta mannen min och skicka ut honon med hunden i regnet medans jag lagar korvstroganoff, sen ska ja klättra i mina regn kläder och sticka till stallet! :D

Tjodiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0