ungefär som ja känner mig just nu



TRÖÖÖÖÖTT!!!...

Varit uppe sen 6 i morse, så nu börjar energin tryta.. känner mig totalt orkelös så ska väl krypa ner under täcket och ropa in john blund..

Vill ha liite energi till imorgon så jag orkar med sovmorgon, ut och träna pålle och fixa med grejerna vi fick med hem.. =)

Ett fönster med glas i fiint!!.. ska måla det i svart och sen sätta upp över sängen med foton i tänkte jag, och en spinnrock som jag ska ha hjulet av till balkongen, bord till balkongen :D.. << riktigt super bra eftersom vi inte har något, lite vaser, en fotölj... tvälings sele till Cessi med sele till mig själv och gummi lina, halsband, osv.. hmm.. 

jaja får se om ja orkar me en bild lr något längre fram när grejerna tar form och kommer upp lite här och var =)

NU intar jag ryggläge i sängen UNDERBART!

Sov gott och "glad valborg" lr nått ;)..

Kommentarer
Postat av: fridan

hhaha gullig bild :)



de där med fönstret lät fint! och smart med spinnrocken!



sv: okej :) min häst är med tävlingshäst men han behöver vara lite cool för han är alltid så stissig så de är bra att han blir lite trött av att gå ute hihi! men är ju annorlunda om de ska springa fort :)

2011-05-01 @ 12:52:51
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0