Atg kliniken och div. annat


Flying Rossi blir böjd och fick benen genomkollade, Behandlad i vänster fram knä.

Viggen finns det ingen bild på men han fick samma genom gång men på honom fanns det ingenting =).. Som tur är, men problemet kvarstår, han lägger fortf. svansen åt sidan och det blir snart en tur til någon kotknackare som kan lägga rätt honom, för nu känns det mest som om han är låst i ryggen/korset.. =)..

Idag skrev jag över honom på Linda, men bara pga tävling och körning på bana. Men vi har också kontrakt på vad som gäller igentligen :)

Min älskade lilla pålle <3 Hur det än går i tävlingslivet så kommer jag aldrig sälja honom till någon annan.. =)..

Fina Chillen!..

Nu har han andra skydd bak(neopren pga överbenet), eftersom han lyckades springa på sig precis under lindorna, och sen senskydd fram eftersom han springer på sig där också.. Dessutom rider jag med vanligt tränsbett och det funkar toppen bra!.. =)

Varit ute ett par gånger själv med honom nu också, haft pisken med också och nu går han frammåt, verkar som om det har lossnat och han travar när jag smackar =).. Dröjer väl inte allt för länge innan vi ska in och köra första banjobbet med honom också :D..


Nu äter han dessutom hippo alfa grow, hoppas på att han sätter lite hull, han gillar maten iaf vilket är toppen, ska väl byta till något mer energirikt när han börjar se ut som jag vill, och imorgon ska han avmaskas =)..

På söndag ska ev. Nickolina få rida ett par vändor i sällskap av Magnus och Linda och själv ska jag nog passa på att fota lite när dom är ute och härjar :D..

Livet är underbart!

Nej nu ska ja återgå till tv.n



Ha det gott! /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0