dags att få ordning..

på mig själv, lite zombie varning nu faktiskt, legat och sovit i 2 dagar vakna till för en stund sen med en gnutta energi som gick åt till att duscha.
Det är så jävla jobbigt o va dålig :(

Ingen ridning heller *suck*
Sist ja red jobbade ja på volt spår i sådär 30 min, sen fick han trava rakt två vändor runt sommar hagen.
Han blev lite svettig och va rent av riktigt stel och jobbig, men de är bara att introducera detta sakta och fint så kommer han nog bli bättre.
Han har piggnat till och försöker jävlas lite med mig vilket känns roligt eftersom jag får träffa min häst i små doser åt gången igen :) Det märks att han varit dålig länge men nu är vi på G.

Det har gått så dåligt så länge så de känns bra med lite medvind.
Fina lilla hästen min :)

Nej nu ska ja återgå till zombi läge och inta soffan igen!

Tata!


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Krya på dig!

2012-02-01 @ 19:38:42
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0